- Katılım
- 18 Ağu 2021
- Mesajlar
- 388
- Tepki
- 368
- Puan
- 28
Bugün sizlere RAPOR sistemi tanıtmış bulunmaktayım. RAPOR sistemi oyuncuların bug,hile,küfür vs. için harika bir sistem!
Rapor sistemin de neler mi yapabilirsiniz?
Küfür eden oyuncular,
Reklam yapan oyuncular,
Bug yapan oyuncular,
Hile yapan oyuncuları
oyuncularınızı ihbar eden oyuncular düşünün? Hem size küçük bir komutla ulaşıyorlar?
Böylelikle sunucunuzda ki ihbar trafiği azalır.
Komutları aşağı bırakıyorum;
/rapor yardim : Yardım menüsünü gösterir.
/rapor hile <player> : Hile ihbarı için.
/rapor bug <text> : Bug ihbarı için!
/rapor oku <ID> : Raporu okursun.
/rapor kapa <ID> : Raporu kapatırsın! - Okunduktan sonra kapanması tavsiye edilir!
/rapor kontrol : Raporları kontrol edersin
/rapor sil : Raporu silersin.
Fotoğraflar: Fotoğraflarda raporun özelliklerini göreceksiniz. Serverinizin huzurunu sağlamak için en ucuz ve en iyi skript.
Not: Alıntıladığım küçük yerler olabilir. (Alıntıladıklarımın yerlerin sahipleri konu açtığımı biliyorlar)
İYİ KULLANIMLAR
Rapor sistemin de neler mi yapabilirsiniz?
Küfür eden oyuncular,
Reklam yapan oyuncular,
Bug yapan oyuncular,
Hile yapan oyuncuları
oyuncularınızı ihbar eden oyuncular düşünün? Hem size küçük bir komutla ulaşıyorlar?
Böylelikle sunucunuzda ki ihbar trafiği azalır.
Komutları aşağı bırakıyorum;
/rapor yardim : Yardım menüsünü gösterir.
/rapor hile <player> : Hile ihbarı için.
/rapor bug <text> : Bug ihbarı için!
/rapor oku <ID> : Raporu okursun.
/rapor kapa <ID> : Raporu kapatırsın! - Okunduktan sonra kapanması tavsiye edilir!
/rapor kontrol : Raporları kontrol edersin
/rapor sil : Raporu silersin.
Fotoğraflar: Fotoğraflarda raporun özelliklerini göreceksiniz. Serverinizin huzurunu sağlamak için en ucuz ve en iyi skript.
Not: Alıntıladığım küçük yerler olabilir. (Alıntıladıklarımın yerlerin sahipleri konu açtığımı biliyorlar)
İYİ KULLANIMLAR
options:
p: &3&lRAPOR &7&l▶ #Prefix
pn: moderator #permission
po: kurucu #Permission for /reset
command /rapor [<text>] [<text>]:
trigger:
if arg-1 is not set:
execute player command "/rapor yardim"
if arg-1 is "yardim":
send "&6{@p}&d "
send "&6&l&m-------------------------"
send "&a/rapor yardim &d: Yardım Menüsünü gösterir"
send "&a/rapor hile <player> &d: Hile ihbarı için buraya yazılır."
send "&a/rapor Bug <text> &d: Bug ihbarı için buraya yazılır."
if player has permission "{@pn}":
send "&a/rapor oku <ID> &d: Raporu okursun."
send "&a/rapor kapa <ID> &d: Rapor kapatalır."
send "&a/rapor kontrol &d: Raporlar kontrol edilir."
if player has permission "{@po}":
send "&a/rapor sil &d: Rapor silinir."
send "&6&l&m-------------------------"
if arg-1 is "hile" or "bug":
if arg-2 is not set:
execute player command "/rapor yardim"
else:
log "%player% a %arg-2% rapor edildi!! !%player%: %arg-2%." to "Bug.log"
send "{@p} &a&lRaporun için teşekkürler! Rapor &a&lADMIN &a<arafından incelenmeye başladığında sana bildireceğiz! Rapor için teşekkür ederiz!"
set {_ID} to (size of {report.player::*})+1
set {report.ID::%{_ID}%} to {_ID}
set {report.player::%{_ID}%} to player
set {report.location::%{_ID}%} to location of player
set {report.grund::%{_ID}%} to arg-1
set {report.ziel::%{_ID}%} to arg-2
set {report.gelesen::%{_ID}%} to false
set {report.finish::%{_ID}%} to false
set {report.close::%{_ID}%} to "Niemand"
loop all players:
loop-player has permission "{@pn}":
send "&a&l-{@p}&a&l &3&LSKYBLOCK" to loop-player
send "&a&l[%{_ID}%]%player% %{report.grund::%{_ID}%}% raporu yaptı." to loop-player
send "&a&lOkumak için &8""&a&l/rapor oku %{_ID}%&8""&a&l komutunu kullan" to loop-player
send "&a&l-{@p}&a&l " to loop-player
if arg-1 is "goster":
send "&a&l{@p}&a&l "
send "&a&lHiçbirşey yok"
if arg-1 is "oku":
if arg-2 is set:
if player has permission "{@pn}":
set {_ID} to arg-2 parsed as number
if {_ID} is not set:
send "&aHangi raporu okumak istediğini belirt-ID-"
stop
if {report.player::%{_ID}%} is not set:
send "{@p}&cYanlış Rapor ID !!"
stop
if {report.player::%{_ID}%} is set:
if {report.gelesen::%{_ID}%} is false:
set {report.gelesen::%{_ID}%} to player
send "&a&l{@p}&a&l "
send "&a&lRapor ID: &a&l%{_ID}%"
send "&a&lRaporlayan: &a&l%{report.player::%{_ID}%}%."
send "&a&lSebep: &a&l%{report.grund::%{_ID}%}%."
send "&a&lMetin: &a&l%{report.ziel::%{_ID}%}%."
send "&a&lNerede: &a&l%{report.location::%{_ID}%}%"
send "&a&l{@p}&a&l "
wait 0 seconds
send "&a&l-{@p}&a&l " to {report.player::%{_ID}%}
send "&a&l&l%player% &a&lAdlı oyuncu hakkında gönderdiğin rapor hakkında... &a&l&lADMIN &a<arafından inceleniyor! Gereken en kısa süre içerisinde yapılacaktır, Karşılaştığınız sorundan ötürü üzgünüz :(" to {report.player::%{_ID}%}
send "&a&l-{@p}&a&l " to {report.player::%{_ID}%}
else:
send "&cThis Report will use anobody another."
send "&a&l{@p}&a&l "
send "&a&lRapor ID: &a&l%{_ID}%"
send "&a&lRaporlayan: &a&l%{report.player::%{_ID}%}%."
send "&a&lSebep: &a&l%{report.grund::%{_ID}%}%."
send "&a&lMetin: &a&l%{report.ziel::%{_ID}%}%."
send "&a&lNerede: &a&l%{report.location::%{_ID}%}%"
send "&{@p} "
if arg-1 is "kapa":
if arg-2 is set:
if player has permission "{@pn}":
set {_ID} to arg-2 parsed as number
if {_ID} is not set:
send "&cHangisini Kapatacağını belirtmelisin ??"
stop
if {report.finish::%{_ID}%} is not set:
send "{@p}&cYanlış Rapor Kimliği ID!"
stop
else if {report.finish::%{_ID}%} is true:
send "{@p}&cBu Rapor Zaten Kapatılmış !!"
send "{@p}&a&lFrom: %{report.close::%{_ID}%}%"
else if {report.finish::%{_ID}%} is false:
send "{@p}&a&lSenin Raporun Bitirildi. !."
set {report.close::%{_ID}%} to player
set {report.finish::%{_ID}%} to true
delete {report.ID::%{_ID}%}
send "&a&l-{@p}&a&l " to {report.player::%{_ID}%}
send "&a&l%player% &a&lAdlı oyuncu hakkında gönderdiğin rapor &a&l&lADMIN &a<arafından gereken işlemler yapıldı! Bize yardım ettiğin için teşekkür ederiz!" to {report.player::%{_ID}%}
send "&a&l-{@p}&a&l " to {report.player::%{_ID}%}
if arg-1 is "kontrol":
if player has permission "{@pn}":
if {report.ID::*} is not set:
send "{@p}&a&l Kimse rapor etme gereği duymadı"
stop
send "{@p}&a&lReport Ticket ID: &a&l%{report.ID::*}%"
if arg-1 is "sil":
if player has permission "{@po}":
delete {report.ID::*}
delete {report.player::*}
delete {report.location::*}
delete {report.grund::*}
delete {report.ziel::*}
delete {report.gelesen::*}
delete {report.finish::*}
delete {report.close::*}
send "&7&lRapor Silindi."
on join:
wait 10 seconds
if player has permission "{@pn}":
if {report.ID::*} is not set:
send "{@p}&a&l Kimse rapor etme gereği duymadı."
stop
send "{@p}&a&lRapor ID: &a&l%{report.ID::*}%"