- Katılım
- 18 Ağu 2021
- Mesajlar
- 388
- Tepki
- 253
- Puan
- 28
Merhaba Arkadaşlar bugun sizlere sanal fırın Skriptı vericez
Oyunlarda sürekli fırının yanına gitmenize artık gerek yok
bu skript sayesinde kolaylıkla fırını kullana bilirsiniz
Görseller:
Oyunlarda sürekli fırının yanına gitmenize artık gerek yok
bu skript sayesinde kolaylıkla fırını kullana bilirsiniz
Görseller:
Kod:
options:
psaltin: 10 # sayıları değiştirerek pişme sürelerini ayarlayabilirsiniz.
psdemir: 10
pstas: 10
command /sanalfırın:
trigger:
open virtual hopper named "&6SANAL FIRIN" with size 3 to player
make gui slot 0 of player with orange stained glass pane named "&7 "
make gui slot 4 of player with orange stained glass pane named "&7 "
make gui slot 1 of player with gold ore named "&b> &7Altın" with lore "&7Tıklayarak altın pişirebilirsin." to run:
close player's inventory
if player has gold ore:
set {Golds::%player%} to amount of gold ore in player's inventory
remove {Golds::%player%} of gold ore from player
set {_n} to {@psaltin}
loop {@psaltin} times:
set action bar of player to "&aPişirme işleminin bitmesine &f%{_n}%&a saniye kaldı."
remove 1 from {_n}
wait 1 second
give {Golds::%player%} of gold ingot to player
send player title "&aPişirme işlemi bitti!"
else:
send player title "&cHATA" with subtitle "&cGerekli materyallere sahip değilsin!"
close player's inventory
make gui slot 2 of player with cobblestone named "&b> &7Taş" with lore "&7Tıklayarak kırıktaş pişirebilirsin." to run:
close player's inventory
if player has cobblestone:
set {Golds::%player%} to amount of cobblestone in player's inventory
remove {Golds::%player%} of cobblestone from player
set {_n} to {@pstas}
loop {@pstas} times:
set action bar of player to "&aPişirme işleminin bitmesine &f%{_n}%&a saniye kaldı."
remove 1 from {_n}
wait 1 second
give {Golds::%player%} of stone to player
send player title "&aPişirme işlemi bitti!"
else:
send player title "&cHATA" with subtitle "&cGerekli materyallere sahip değilsin!"
close player's inventory
make gui slot 3 of player with iron ore named "&b> &7Demir" with lore "&7Tıklayarak demir pişirebilirsin." to run:
close player's inventory
if player has iron ore:
set {Golds::%player%} to amount of iron ore in player's inventory
remove {Golds::%player%} of iron ore from player
set {_n} to {@psdemir}
loop {@psdemir} times:
set action bar of player to "&aPişirme işleminin bitmesine &f%{_n}%&a saniye kaldı."
remove 1 from {_n}
wait 1 second
give {Golds::%player%} of iron ingot to player
send player title "&aPişirme işlemi bitti!"
else:
send player title "&cHATA" with subtitle "&cGerekli materyallere sahip değilsin!"