SelimAkoguz

Yönetici
Yönetici
Genel Moderatör
Yazar Ekibi Lideri
Onaylı Satıcı
Sunucu Sahibi
Katılım
18 Ağu 2021
Mesajlar
388
Tepki
284
Puan
28
Skript doğrusu oyuncu istatistiklerini gösteriyor kitap gibi komutu /istatistik dilerseniz değiştirebilirsiniz
Görseller:
Ekli dosyayı görüntüle 658Ekli dosyayı görüntüle 659Ekli dosyayı görüntüle 660
Skript:
command /istatistik:
trigger:
set {_book} to a new written book
set {_text} to a new text component with " &4&lISTATISTIKLER%nl%%nl% &nGenel istatistik%nl%%nl%&8İsim: &c%player%%nl%&8level: &c%level of player%%nl%&8Xp: &c%xp of player%%nl%&8Bakiye: &4%player's money%%nl%&7Mesaj sayısı: &4%{istatistik::%player%::mesajsayı} otherwise ""0""%"
add text component {_text} to book {_book}
set {_this} to a new text component with " &4&lISTATISTIKLER%nl%%nl% &nÖldürme istatistiği%nl%%nl%&8Ölme: &c%{istatistik::%player%::eek:lme} otherwise ""0""%%nl%&6Oyuncu öldürme: &c%{istatistik::%player%::playeroldurme} otherwise ""0""%%nl%%nl%&8Canavar öldürme: &c%{istatistik::%player%::monsteroldurme} otherwise ""0""%%nl%&8Pasif mob öldürme: &c%{istatistik::%player%::pasifoldurme} otherwise ""0""%"
add text component {_this} to book {_book}
set {_text} to a new text component with " &4&lISTATISTIKLER%nl%%nl% &nBlok istatistiği%nl%%nl%&8Blok kırma: &c%{istatistik::%player%::blockkırma} otherwise ""0""%%nl%&8Blok koyma: &c%{istatistik::%player%::blockkoyma} otherwise ""0""%"
add text component {_text} to book {_book}
open book {_book} to player
on chat:
add 1 to {istatistik::%player%::mesajsayı}

on death of player:
add 1 to {istatistik::%victim%::eek:lme}
attacker is player:
add 1 to {istatistik::%attacker%::playeroldurme}
on place:
add 1 to {istatistik::%player%::blockkoyma}
on break:
add 1 to {istatistik::%player%::blockkırma}

on death:
attacker is player
victim is monster:
add 1 to {istatistik::%attacker%::monsteroldurme}
else if victim isn't player:
add 1 to {istatistik::%attacker%::pasifoldurme}
Kod:
command /istatistik:
    trigger:
        set {_book} to a new written book
        set {_text} to a new text component with "   &4&lISTATISTIKLER%nl%%nl%   &nGenel istatistik%nl%%nl%&8İsim: &c%player%%nl%&8level: &c%level of player%%nl%&8Xp: &c%xp of player%%nl%&8Bakiye: &4%player's money%%nl%&7Mesaj sayısı: &4%{istatistik::%player%::mesajsayı} otherwise ""0""%"
        add text component {_text} to book {_book}
        set {_this} to a new text component with "   &4&lISTATISTIKLER%nl%%nl%  &nÖldürme istatistiği%nl%%nl%&8Ölme: &c%{istatistik::%player%::olme} otherwise ""0""%%nl%&6Oyuncu öldürme: &c%{istatistik::%player%::playeroldurme} otherwise ""0""%%nl%%nl%&8Canavar öldürme: &c%{istatistik::%player%::monsteroldurme} otherwise ""0""%%nl%&8Pasif mob öldürme: &c%{istatistik::%player%::pasifoldurme} otherwise ""0""%"
        add text component {_this} to book {_book}
        set {_text} to a new text component with "   &4&lISTATISTIKLER%nl%%nl%   &nBlok istatistiği%nl%%nl%&8Blok kırma: &c%{istatistik::%player%::blockkırma} otherwise ""0""%%nl%&8Blok koyma: &c%{istatistik::%player%::blockkoyma} otherwise ""0""%"
        add text component {_text} to book {_book}
        open book {_book} to player
on chat:
    add 1 to {istatistik::%player%::mesajsayı}

on death of player:
    add 1 to {istatistik::%victim%::olme}
    attacker is player:
        add 1 to {istatistik::%attacker%::playeroldurme}
on place:
    add 1 to {istatistik::%player%::blockkoyma}
on break:
    add 1 to {istatistik::%player%::blockkırma}

on death:
    attacker is player
    victim is monster:
        add 1 to {istatistik::%attacker%::monsteroldurme}
    else if victim isn't player:
        add 1 to {istatistik::%attacker%::pasifoldurme}
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst