SelimAkoguz

Yönetici
Yönetici
Genel Moderatör
Yazar Ekibi Lideri
Onaylı Satıcı
Sunucu Sahibi
Katılım
18 Ağu 2021
Mesajlar
388
Tepki
294
Puan
28
Dengeleme değişikliklerinin bu turunda Öncüler Skye ve KAY/O'yu hedefledik. Skye, kör edici bombası veya sıklıkla kullandığı İzsürenler yeteneğinden sonra hızlı hareket etmesinin ekmeğini çok yedi. Bu yüzden hızını biraz yavaşlattık ve ulti yeteneğinin bedelini arttırdık. KAY/O'nunsa FLAŞ/Bellek yeteneğini fark ettirmeden kullanabilmesi gerektiğini düşünüyoruz.

Tabii bir de Jett var. Özetle, bu değişiklikler Keskin Fırtına'nın temel atışını daha verimli hale getirmeye ve alternatif atışına yetişebileceği bir hasar düzeyine getirmeye yönelik. Ayrıca, duman bombası sayısını da bir azalttık. Duman kullanırken iyi düşünün.

Beş tane haritaya, daha dayanıklı kutular konuldu. Bunlar saldıranlara Spike yerleştirme alanında daha fazla koruma sağlarken savunanların daha güvenli pozisyonlarda konuşlanmasına destek olacak.
TR_12920_Patch_Notes_Highlights_3_06.jpg

AJAN GÜNCELLEMELERİ​

V_AGENTS_587x900_ALL_Skye_Banner.png

SKYE​

Skye'ın kendi kör edici bombasını kullanarak başının çaresine bakabilmesini seviyoruz. Fakat son zamanlarda bu yeteneği fazla etkili hale geldi ve onu bazı durumlardan kurtarmak için kullanılabilecek en iyi stratejiye dönüştü. Kılavuz Işık'ı kuşanmayı bırakma süresinin birazcık artması, Skype'ın Kılavuz Işık kuşunun gücünü eskisi kadar hızlı kullanmasını biraz zorlaştıracak. Böylece, koordineli oyunlar veya farklı kör edici bomba kullanma tarzlarını daha rekabetçi hale getirecek.

Etkinleşme süresinin artması temel Öncü aracını değersizleştirmeden saldırıya hazır düşmanlara tepki vermeleri için biraz daha zaman tanıyacak. Ayrıca, oyuncular bu ajanı kullanmakta ustalaştıkça, Skye'ın ultisinin kullanılma sıklığının ve yeteneğin bıraktığı etkinin giderek arttığını gözlemledik. Bilgi toplama konusundaki desteği ve oyundaki etkisini düşününce, Skye'ın ultisinin yedi puanlık ultiler arasında yer alması daha doğru geldi.


  • Kılavuz Işık (E)
    • Kılavuz Işık'ı kullandıktan veya kuşu yönlendirdikten sonra yeteneği bırakma süresi arttı: 0,5 >>> 0,75
    • Yeteneği etkinleştirdikten sonra kör edici bombanın patlama süresi arttı: 0,25 >>> 0,3
  • İzsürenler (X)
    • Bedeli arttı: 6 >>> 7
KAYO.png

KAY/O​

KAY/O'yu oyuna ilk eklediğimizde aklımızda iki soru vardı. Öncülük yaparken Sindirme etkisi ne kadar güçlü olacaktı ve VALORANT'taki kör edici bombaların yanı sıra oyunda başka kör edici bombalar da bulunabilir miydi? Kör edici bomba fırlatma yeteneğinin, gücü elinize alabileceğiniz noktalarda iş göreceğini düşünsek de incelemelerimiz sonucunda bombanın geldiğini haber veren ses efektinin yeteneğin başarısına gölge düşürdüğüne karar verdik.

Bu değişiklikler, düşünüp taşınarak attığınız kör edici bombalar için sizi ödüllendirecek. Ulti yeteneğine gelirsek, onun da temel değerini arttırarak Spike bölgelerinin ele geçirilmeye çalışıldığı durumlardaki Sindirme aralığını biraz uzattık.


  • FLAŞ/Bellek
    • Yeteneğin hazırlanma süresi azaldı: 0,5 sn. >>> 0,3 sn.
    • Sağ tık yeteneğinin hazırlanma süresi azaldı: 1 sn. >>> 0,3 sn.
    • Fırlatılan bomba artık ses çıkarmayacak.
  • İPTAL/Komut
    • Düştükten sonra titreşmeye devam etmeyecek.
jett-banner.png

JETT​

  • Duman Bulutu'nun yük sayısı azaldı: 3 >>> 2
    • Jett'in çok fazla duman bombası olduğunu düşünüyoruz. Bu artık duman bombalarını kullanarak her şeyden kaçabileceği, her zaman yeterli sayıda bombayı elinin altında bulundurduğu veya hiç düşünmeden art arda kullandığı bir duruma geldi.
    • Duman bombalarının sayısını azaltmanın, bir noktayı dumana boğma, hızlıca içine girip kaçılabilecek bir duman yolu oluşturma veya tek kullanımda daha taktiksel bir eylemde bulunma seçenekleri arasında bir karar vermeye iteceğini umuyoruz.
  • Keskin Fırtına - Sağ tık/alternatif atış skorları artık Jett'in kunaisinin yükünü doldurmayacak.
    • Yük doldurma özelliğini kaldırınca, Jett oyuncularının Keskin Fırtına'yı devam ettirebilmek için tek kunaiyle skor almaya çabalamasını umuyoruz. Böylece, Jett'in olayı olan hızlı ve isabetli ajan hissini tadabilirler.
    • Yüksek beceri gerektiren temel atış skorlarını teşvik ederken bir yandan da düşük riskli ve düşük ödüllü seri atış seçeneğini de sunmak istiyoruz.
  • Keskin Fırtına - Sağ tık/alternatif atış hasarları tersine çevrildi. Yani, hasar ve hasar çarpanları sol tıkla aynı oldu.
    • Jett'in sağ tıkının fazla öngörülemez olduğunu gördük ve sol tıktan daha farklı hasar kurallarına sahip olmasının kafa karıştırıcı olduğunu düşünüyoruz. Bu değişiklikle iki atış modunun da aynı şekilde çalışmasını sağlayarak Jett'in tek bir kişinin peşine düşmek yerine zincirleme skor almaya karar verdiği durumların sonuçlarını biraz daha tahmin edilebilir kılacağız.

HARİTA GÜNCELLEMELERİ​

Fracture​

  • Jeneratör/Kantin tarafına giden tünelin duvarları artık kurşun geçirmiyor.
  • B bölgesindeki kutulardan biri artık kurşun geçirmiyor.
    • Bu değişiklik, daha riskli ve güçlü diğer seçeneğin yanı sıra saldıranlara daha güvenli bir şekilde Spike yerleştirme imkânı tanıyor.

Icebox​

  • B bölgesindeki kutu yığını artık kurşun geçirmiyor. Bu değişiklikle, saldıranlara daha güvenli bir Spike yerleştirme seçeneği sunmayı amaçladık.

Haven​

  • C bölgesindeki kutu yığınlarından bir tanesi artık kurşun geçirmiyor. Bu değişiklikle, saldıranlara daha güvenli bir Spike yerleştirme seçeneği sunmayı amaçladık.

Ascent​

  • A bölgesindeki kutulardan biri artık kurşun geçirmiyor. Bu değişiklikle, savunanlara daha güvenli savunma seçeneği sunmayı amaçladık.

Bind​

  • A bölgesindeki kutu yığınlarından bir tanesi artık kurşun geçirmiyor. Bu değişiklikle, saldıranlara daha güvenli bir Spike yerleştirme seçeneği sunmayı amaçladık.

OYUN SİSTEMLERİ GÜNCELLEMELERİ​

  • Açık Beta Ortamı'nı (PBE) kullanan oyuncuların normal oyun ayarlarıyla PBE oyun ayarları birbirinden ayrıldı. Artık iki farklı platform arasında geçiş yaptığınızda ayarlarınız sıfırlanmamalı.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Benzer konular

Üst