SelimAkoguz

Yönetici
Yönetici
Genel Moderatör
Yazar Ekibi Lideri
Onaylı Satıcı
Sunucu Sahibi
Katılım
18 Ağu 2021
Mesajlar
388
Tepki
104
Puan
28
Bu skript sayenizde oyuncularınızı sohbette aktif tutabilirsiniz.
Skript bir kelimeyi sohbete karışık halde atıyor ve oyuncular onun doğrusunu bulmaya çalışıyor.
Görseller:
Ekli dosyayı görüntüle 656
Ekli dosyayı görüntüle 657

Skript:​
Kod:
options:
    Kelime1:  Korona
    1-harf1:  K
    1-harf2:  o
    1-harf3:  r
    1-harf4:  o
    1-harf5:  n
    1-harf6:  a
    Kelime2:  Minecraft
    2-harf1:  M
    2-harf2:  i
    2-harf3:  n
    2-harf4:  e
    2-harf5:  c
    2-harf6:  r
    2-harf7:  a
    2-harf8:  f
    2-harf9:  t
    
on load:
    delete {oyunbasladi1}
    delete {oyunbasladi2}

command /kelime:
    trigger:
        if sender is not a player:
            if {oyunbasladi1} is not set:
                if {oyunbasladi2} is not set:
                    chance of 50%:
                        execute console command "oyunadmin 1"
                        set {oyunbasladi1} to true
                        set {sayi} to 0
                        loop 6 times:
                            add 1 to {sayi}
                            set {harf%{sayi}%} to random element out of {harfler1::*}
                            remove {harf%{sayi}%} from {harfler1::*}
                            wait 2 tick
                        send "&9&lKelime Oyunu Başladı!" to players
                        send "&3Karışık verilen harfler ile doğru kelimeyi bul: &c%{harf1}%%{harf2}%%{harf3}%%{harf4}%%{harf5}%%{harf6}%" to players
                        stop
                    chance of 50%:
                        execute console command "oyunadmin 2"
                        set {oyunbasladi2} to true
                        set {sayi} to 0
                        loop 9 times:
                            add 1 to {sayi}
                            set {harf%{sayi}%} to random element out of {harfler2::*}
                            remove {harf%{sayi}%} from {harfler2::*}
                            wait 10 tick
                        send "&9&lKelime Oyunu Başladı!" to players
                        send "&3Karışık verilen harfler ile doğru kelimeyi bul: &c%{harf1}%%{harf2}%%{harf3}%%{harf4}%%{harf5}%%{harf6}%%{harf7}%%{harf8}%%{harf9}%" to players
                        stop
                else:
                    send "&cDevam eden bir kelime oyunu bulunmakta!" to player
            else:
                send "&cDevam eden bir kelime oyunu bulunmakta!" to player

on chat:
    if {oyunbasladi1} is true:
        if message is "{@Kelime1}":
            send "&7Kelime oyununu &c%player% &7kazandı!" to players
            give 1 diamond to player
            delete {oyunbasladi1}
    if {oyunbasladi2} is true:
        if message is "{@Kelime2}":
            send "&7Kelime oyununu &c%player% &7kazandı!" to players
            give 1 diamond to player
            delete {oyunbasladi2}
            
command /oyunadmin [<text>]:
    trigger:
        if sender is not a player:
            if arg 1 is "1":
                delete {harfler1::*}
                add "{@1-harf1}" to {harfler1::*}
                add "{@1-harf2}" to {harfler1::*}
                add "{@1-harf3}" to {harfler1::*}
                add "{@1-harf4}" to {harfler1::*}
                add "{@1-harf5}" to {harfler1::*}
                add "{@1-harf6}" to {harfler1::*}
            else if arg 1 is "2":
                delete {harfler2::*}
                add "{@2-harf1}" to {harfler2::*}
                add "{@2-harf2}" to {harfler2::*}
                add "{@2-harf3}" to {harfler2::*}
                add "{@2-harf4}" to {harfler2::*}
                add "{@2-harf5}" to {harfler2::*}
                add "{@2-harf6}" to {harfler2::*}
                add "{@2-harf7}" to {harfler2::*}
                add "{@2-harf8}" to {harfler2::*}
                add "{@2-harf9}" to {harfler2::*}

every 10 minutes:
    execute console command "kelime"
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Benzer konular

Üst